Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Retourneren & annuleren

Retourneren producten

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (02-12).

De retourvoorwaarden van VakantieVeilingen zijn als volgt:

1. De retourtermijn is 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat jij het product hebt ontvangen.


Meerdere producten in 1 bestelling? Dan gaat de termijn in als je alles hebt ontvangen. 


2. Het product zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk is).


3. Producten die je niet kunt retourneren:

- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

- Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling is verbroken;

- De levering van losse kranten, tijdschriften of magazines;

- Gegevensdragers waarvan de verzegeling verbroken is (games, cd's etc)


Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:

1. Ga in je account naar 'Gewonnnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt

6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.


Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.


Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.


De retourkosten zijn voor jou. Indien je kiest voor een verzendmethode van VakantieVeilingen kost dit evenveel als de verzendkosten. Let op! De prijzen voor het retourneren kunnen dus verschillen. Als je kiest voor je eigen verzendmethode, dan betaal je de kosten zelf. De kosten van het product, de verzendkosten en de administratiekosten krijg je vergoed.


Tijdens je retourmelding krijg je een retourlabel. Hierop staat automatisch het juiste retouradres. Door deze op het pakket te plakken weet je zeker dat we je retour in goede orde ontvangen. Kun je het retourlabel niet printen? Klik dan hier.

Schrijf het retouradres mét de retourcode (RMA-code die op het label staat) op je retourpakket. Schrijf zorgvuldig, zodat het pakket niet verloren raakt.


Je kunt je retourpakket inleveren bij het dichtstbijzijnde servicepunt van:

Klik hier voor DHL

Klik hier voor DPD

Klik hier voor Bpost


Indien je hebt gekozen voor een eigen verzendmethode, dan kan het naar een servicepunt naar keuze.


Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.


Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na het aanmelden van je retour, terugbetaald. Alle betaalde bedragen, inclusief administratie- en verzendkosten, worden met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald als waarmee je betaald hebt. Indien je met Creditcard hebt betaald kan het in sommige gevallen langer dan 14 dagen duren voordat je het bedrag terug ziet op je rekeningoverzicht.


Hebben we je pakket niet binnen die 14 dagen ontvangen? Dan kun je de terugbetaling verwachten zodra wij het pakket hebben ontvangen. Tip: bewaar je retourbewijs, zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat. Je krijgt ook terugbetaald als je hiermee kunt bewijzen dat je het product hebt geretourneerd.